Chinchina10kV transformer oil immersedPerkara yang perlu anda ketahui mengenai pemasangan anda

  • masa pelepasan:2024-04-28 08:09:37
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:269
  • Penerangan pantas:

    Chinchina,Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frek

Kandungan artikel

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

ChinchinaPertama-tama, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius,ChinchinaTransformer dan semasa, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, pasar pengubah penyimpanan tenaga China adalah relatif terbelah untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

SosanManufacturing process and steps of dry-type transformer

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

Bunyi dalam kes kegagalan fasa


Chinchina10kV transformer oil immersedPerkara yang perlu anda ketahui mengenai pemasangan anda



Pembuat pengubah kuasa

Pembuat pengubah mengatakan pada tahap ini ditambah dengan keterangan faktor seperti ambang rendah di lapangan, syarikat yang tidak sama,ChinchinaBerapa banyak pengubah kotak 1250kva, kekurangan penilaian dan spesifikasi, dan inovasi teknikal yang tidak sesuai, yang menyebabkan pemasaran perlahan pengubah penyimpanan tenaga.

Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

pelaburanApakah mod kawat pengubah jenis kering?

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Penukar jenis kering


Chinchina10kV transformer oil immersedPerkara yang perlu anda ketahui mengenai pemasangan anda



Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.

Tanda kualiti tinggiPenukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru,ChinchinaStruktur pengubah jenis kering luar, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

ChinchinaSebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

TromsonMaklumat produk lain
  • DalanzadgadKuasa pengubah tiga-fasaPersekitaran kerja dan mod kegagalan

    DalanzadgadKuasa pengubah tiga-fasaPersekitaran kerja dan mod kegagalan

  • Koeln RodenkirchenPenyesuaian platform angkat hidraulikMelegakan tekanan kewangan

    Koeln RodenkirchenPenyesuaian platform angkat hidraulikMelegakan tekanan kewangan

  • Koeln RodenkirchenJembatan naik hidraulik tetapBagaimana kita harus memilih ketika membeli

    Koeln RodenkirchenJembatan naik hidraulik tetapBagaimana kita harus memilih ketika membeli

  • Azzo10 ton jambatan naik bimbitApakah standard pelaksanaannya

    Azzo10 ton jambatan naik bimbitApakah standard pelaksanaannya

  • AzzoIndustrial rail type lifting platformmaklumat berkaitan

    AzzoIndustrial rail type lifting platformmaklumat berkaitan

  • AzzoLift rumah villa jenis trekOperasi dan penggunaan spesifikasi

    AzzoLift rumah villa jenis trekOperasi dan penggunaan spesifikasi

  • DzuunmodLangkah perubahan minyak pengubah minyak yang ditenggelamkanPasaran sedang dalam perjalanan

    DzuunmodLangkah perubahan minyak pengubah minyak yang ditenggelamkanPasaran sedang dalam perjalanan

  • WarsawPlatform angkat atas lurus hidraulikkualiti tinggi

    WarsawPlatform angkat atas lurus hidraulikkualiti tinggi

  • segera:Peringatan: Maklumat Chinchina10kV transformer oil immersedPerkara yang perlu anda ketahui mengenai pemasangan anda memberi anda Chinchina10kV transformer oil immersedPerkara yang perlu anda ketahui mengenai pemasangan anda oleh syarikat kami, perkhidmatan Chinchina10kV transformer oil immersedPerkara yang perlu anda ketahui mengenai pemasangan anda dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Chinchina10kV transformer oil immersedPerkara yang perlu anda ketahui mengenai pemasangan anda, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Chinchina10kV transformer oil immersedPerkara yang perlu anda ketahui mengenai pemasangan anda. Chinchina10kV transformer oil immersedPerkara yang perlu anda ketahui mengenai pemasangan anda di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Chinchina10kV transformer oil immersedPerkara yang perlu anda ketahui mengenai pemasangan anda, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!